Eclipse

Eftersom senaste Twilight-filmen nyligen haft premiär så passade jag och pojkvännen på att gå på bio igår. Goda recentioner och gripande trailers till trots så trode jag inte att de skulle lyckas fånga allt så bra som de nu faktiskt gjorde. Filmen hade allt det där som en film borde ha, var spännande, välgjord (stridsscenerna imponerade!) och fick oss båda att sitta med ögonen klistrade vid duken hela (nåja... nästan) filmen.

Riktigt så omgivna av fjortonåriga tjejer som satt och suckade sig igenom filmen så fort någon av de manliga huvudrollerna dök upp som vi befarat att vi skulle bli blev vi faktiskt inte heller och pojkvännen var inte ens enda killen där (dock högst troligt att han var enda killen som släpat med sin flickvän på bio istället för tvärtom).

Allt som allt var filmen ruskigt bra och rekomenderas starkt till alla som ännnu inte sett den.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag såg New Moon häromdagen och seriöst, jag blir snart Twilight-nörd på riktigt nu. Lätt att jag ska se Eclipse på bio.

2010-07-03 @ 15:12:53
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0