Bloggat från tvsoffan

Hade en jättemysig lunch med Elin igår. Vi kilade iväg till Sjökvistens och köpte varsin baguette som vi sedan avnjöt i domkyrkan (där Elin alltså jobbar) tillsammans med en Anna (en annan kompis som Elin brukar sitta ihop med) samt hennes kollega. När lunchen sedan var slut så var det bara ett par timmar tills hon skulle sluta så jag och Anna stannade kvar. Vi var uppe alla fyra i kyrktornet ett tag, pratade om allt sådant man absolut inte ens borde nämna i kyrkan samt beundrade utsikten och sedan klättrade vi ned och fördrev lite mer tid med att sitta i kyrkbänkarna och prata samtidigt som Elin jobbade.

Idag har jag firat lillebror som fyller åtta. Umgåtts med hela släkten och... hmm... jo! Jag har solat lite också! Det var riktigt fint en stund på eftermiddagen. Till och med tillräckligt varmt för att sitta ute på gräsmattan och läsa i bikini. Underbart!

Nu sitter jag och halvtittar på 51 first dates för en sådär hundrade gången.
Går den på tv jämt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0