Sista lediga fredagen...

Igår var sista torsdagsmorgonen under skolåret som jag behövde gå upp tidigt. Idag är sista fredagen jag var helt ledig. Nästa vecka börjar nämligen vårat nya schema gälla. Ett par possitiva inslag, men mestadels är jag ganska negativt inställd. Bland annat sabbar det för våra, numera traditionsenliga, fredagsbrunchar. Vi har nämligen lektioner hela fredagsförmiddagarna (och jag har dessutom även samhällskunskap någon gång ibland efter lunch, vilket dock säkert kan undvikas utan vidare påföljder...) hädanefter. Dock tänker vi ju självklart inte låta något sådant stoppa oss från att ha lika trevligt som idag:





Dagens rätt blev kycklingsallad, med diverse olika salladsblad, avocado, tomater, paprika, oliver, lök, gurka (blä!), pinjenötter och brödkrutonger. Mums!












Dagens underhållnig best
od i att blåsa ut ljus...
...med
näsan.
Ibland ligger allt vår humor på en otroligt hög nivå...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0