Gott nytt år!

...om än lite sent påtänkt. Jag har nämligen haft en himla massa annat för mig än att blogga och försöker nu förtvivlat dra mig till minnes vad.

Jag började i alla fall med att fira in det nya året här hemma i mycket trevligt sällskap, med god mat och, som det alltid blir med mina vänner, en hel del pratande. Dessutom beskådade vi (självklart...) de vackra fyrverkerierna, grillade marsmallows och spelade (otroligt underhållande...) spel.

Förutom det så har jag spenderat en hel del (okej, det var en underdrift...) tid med min ytterst charmanta pojkvän (hmm... det känndes defenitivt en smula ovant att skriva så).

Det nya året har dessutom inlets i dagsljuset och kylans tecken. Igår förmiddag (ja, jag var vaken då, trots att jag var ledig!) så var jag och min far ute på (vid? i?) Kilene och åkte längdskidor. En halvmils dagsljus och kyla där alltså. Idag bättrade jag dessutom ytterligare på den kvoten eftersom Christoffer fick för sig att en promenad minsan vore trevligt.


Tänk vad mycket vackrare världen blir med ett vitt täcke och lite sol...


...och i trevligt sällskap ;)

Kommentarer
Postat av: Coffa

Haha känns ovant att höra det också =)

men grym bild du tog på mig iaf!

2010-01-04 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0