Dör en smula i väntan på maten...

Dock inte för att jag är hungrig, (vilket väl brukar vara vanligaste dödsorsaken i väntan på mat?) utan för att jag helt plötsligt känner mig så sjukt trött. Känner rätt så starkt för att bara lägga mig ned och sova ett par timmar, men så blir det nog inte. Först blir det ju som sagt middag, pappa står i skrivandets stund och lagar rökt lax och lammsadel (notera, inte för att ätas tillsammans, laxen är till förrätt) och så fort jag ätit så ska jag iväg till Jesper där det vankas spelkväll med vännerna (och, på mig begäran så är det halvt om halvt utlovat dansmatta, som jag vid närmare eftertanke inte kommer orka med).

Förutom att jag riskerar att falla ihop i en hög i någon soffa hemma hos Jesper och somna medan de andra spelar spel så tycker jag att det verkar vara en godkänd fortsättning på helgen som började riktigt trevligt igår, med film och mys hemma hos dendär trevlige unge mannen som börjat ockupera min tid (haha, gilla på det också!). Sedan fortsatte helgen på samma trevliga sätt i förmiddags och nu måste jag kila iväg för nu är middagen på gång.







Filmen vi såg igår var förövrigt riktigt sevärd och framkallade en hel del skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0