Årets första semla!

Igår när jag skulle ta bussen hem från skolan så träffade jag på mormor som också var påväg hem, med semlor, till morfar och sig. Jag kunde naturligtvis varken avhålla mig från att pika henne om att det var lite väl tidigt på året för sådant eller undgå att känna mig en smula avundsjuk.

Men gissa vad min mor kom hem med förut då? Jo, just semlor (och det är inte ens tisdag!) som avnjöts efter middagen (som jag förövrigt frivilligt tog på mig att laga till, och det med gott resultat. Jag slutar tydligen aldrig att förvåna mig själv). Att semlor kunde vara så gott? Det hade jag nästan hunnit glömma bort sedan förra året ju.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag mår seriöst illa när jag kollar på den där bilden.

2010-02-01 @ 19:37:29
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0