19 minuter

Försökte lägga in diverse låtar här... men gick det? Nej. Det som stör mig mest är att jag gjort det förut, och då borde det väl fungera nu? Men inte då. Det känns som några högre makter (datorer) är ute för att jävlas med mig så jag ger upp och nöjer mig med att återigen påpeka vilket förträffligt bra band Savage Garden är samt vad otroligt trevliga vissa disneylåtar är. Som soundtracket till Tarzan, och Can You Feel the Love Tonight från Lejonkungen (notera att jag i alla fall lyckades lägga in länkar, så helt hopplös är jag inte!).

Nu ska jag ägna mig åt att otroligt intresserat följa nhl-spelandet som pågår här bredvid (eller snarare ta fram min bok...)

Av författaren till "Allt för min syster" och jag kan inte säga annat än att den än så länge verkar otroligt bra, om än inte lika gripande som den förra. Den handlar i alla fall om en skolmasaker i USA och rekomenderas starkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0