Sportlovet är här.

Det är ju helt underbart att vid halv tolv tiden sätta sig ned med en riktig frukost (i detta fall en tallrik fil med äpple, apelsin, russin och vindruvor samt den obligatoriska koppen te) och läsa morgontidningen.

I och för sig så inträffade väl denna frukost flera timmar efter det att jag vaknade och jag har haft förmiddagen full med att skriva på ett samhällsarbete som måste vara klart till klockan 4 (nu har jag lite ångest här...) och att söka jobb (det är ju totalt hopplöst!). Men ändå, jag är lite ledig i alla fall. Trevligt, trevligt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sicken tur! =D

2010-02-26 @ 22:31:34
URL: http://pernillatanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0