Söndag kväll.

Idag har jag gått luciatåg... Gör inte alla människor det i februari?

Dessutom har jag och pappa varit ute och åkt skidor. Trots all snön var det faktiskt längesedan nu och det var underbart väder att komma ut i. Så värst långt blev det inte, en halvmil fick räcka idag, men med tanke på promenaderna jag tagit under dagen så vill jag nog ändå påstå att jag fått min beskärda del dagsljus.

Nu sitter jag och tar igen mig med datorn i knät och OS på tvn och väntar otåligt på att det dels ska bli kvällsmat (När man har annat för sig än att äta lunch om dagarna så börjar man önska att man vore lite bättre på att faktiskt äta frukost...) och dels ska bli imorgon. Att faktiskt se fram emot en måndag känns i och för sig lite underligt, men efter att inte ha träffat honom på ett tag så längtar jag liksom efter att träffa dendär oerhört förtjusande pojkvännen jag har.

Kommentarer
Postat av: Coffa

Avstår att kommentera vem det är nu du ska till men hoppas att du kommer vara glad på tisdagen iaf =)

2010-02-21 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0