Sömn?

Kan man gå och lägga sig och sova fast klockan bara är halv elva? Jag har då aldrig lyckats med något sådant själv i alla fall och betvivlar att jag kommer hinna göra det ikväll heller. Även om det just nu känns ganska lockande. Jag är faktiskt redan trött. Trots att klockan inte ens är halv elva. Vad är det som hänt?

Att det är måndag och att jag var och tränade för en liten stund sedan kanske har med saken att göra... kanske. Vetskapen om att det kommer bli sjukt jobbigt att gå upp imorgon när jag ska till skolan okristligt tidigt (halv nio...) och att det inte ens kommer underlättas av nöjet att få vakna bredvid en snygg, minst lika nyvaken kille bidrar också till att jag inte ser fram emot att behöva vakna, så kanske lite sömn verkar vara ett vettigt alternativ.

Först ska jag bara fixa... och så ska jag... och... hmm...
Plötsligt inser jag vad omöjligt det är att sova så tidigt om man är mig.

Godnatt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0