Jag har ont i knät?

Dagen idag har än så länge varit riktigt härlig. Den började bra med en sovmorgon och sedan tog jag en promenad till badhuset där dagens första lektion tog plats. Vi hade idrott alltså, och idag var vi och simmade. Något som, när det involverar hela Nvsp3B, är både ganska roligt, hyfsat ogenomförbart och otroligt underhållande. Om man betänker att det knappt går att simma tio meter utan att simma in i någon, sparka någon, råka skvätta vatten på någon eller dylikt så är det ju lätt att tänka sig hur otroligt fort det går att simma någon kilometer.

Hur som helst så fortsatte sedan lektionen i maklig takt tills jag när jag skulle gå upp insåg att jag knappt kunde stödja på knät. Det gick i och för sig över rätt snabbt, men ändå. Hur lyckas man? Ska inte simmning typ... vara bra för lederna?

Efter att ha plaskat runt på badhuset återstod av skoldagen bara lunch och en kort fysiklektion. Jag var helt paff när vi slutade, för det kändes verkligen som att vi skulle ha ett antal lektioner till. Men icke då... Istället blev det en till promenad, hem denna gången och nu ligger jag i soffan framför datorn och funderar på att åka iväg och träna om en liten stund. Frågan är bara : orkar jag resa mig härifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0