Jag förstår inte?!

Min bror har beställt en dator, för nio och ett halvt tusen. Den var på rea och kostade ursprungligen tolv tusen. Tolv tusen! För en dator?!

Själv blev jag en smula inspirerad så jag sitter jag också och kollar på datorer för tillfället (även om jag tyvärr inte behöver någon just nu...). Jag hittar jättesöta små datorer för mellan två och ett halvt och fyra tusen. Söta alltså. Finns det något annat att gå på när man ska skaffa dator eller? Tror fan inte det.



Förövrigt ställer jag min inte längre lika frågande till tolv tusen. Snubblade just över de små Macböckerna för mellan tio och femton. Det är hög "vill ha"-faktor där alltså.

Trots att jag egentligen är svag för röda datorer (och Appels röda datorer är avskyvärt fula...) så kan jag inte låta bli att dreggla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0