Hälsningar från "Krillehöla"

(=Kristinehamn, men man får väl ta seden dit man kommer och citera Pernilla)

Här har jag hunnit med att konstatera att hela melodifestivalen egentligen går ut på huruvida de tävlande har snygga magar (?) eller inte. Förra omgången, när jag satt med några kompisar hemma hos Lovisa var hon helt lyrisk över sångaren (Jesuskopian....) i Pain of Salvation och hans fantastiska mage (han hade ju förfan linne på sig Lovisa!) och idag vad de stora frågorna från Pernillas sida hurvida Anders och Eric hade några snygga magar.

Jag har även under kvällen hunnit med att förolämpa pappa ordentligt ("men mamma, du har ju så sjukt dåligt smak när det gäller killar" vilket då syftade på Anders som mamma var lite smått lyrisk över och inte min far som satt bredvid), konstatera att Kristinehamn är väldigt litet (när jag och Pernilla var ute och gick frågade första människan vi mötte om inte vovven vi hade i koppel var rektorns hund? jomenvisst, klart lilla hårbollen är välkänd med en sådan husse), ännu en gång förvånas över min äldsta kusins sovvanor (han låg och sov när vi dök upp vid fem...) och med hjälp av mamma göra moster alldeles förskräckt när hon kom in mitt i ett samtal vi hade med hennes dotter om vikten av att alltid ha med sig egna kondomer... Om man åker till Haiti typ.

Nu ska jag snart åka och lillkillen vid min sida är väldigt angelägen om att få tillgång till datorn, så tack och hej för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0