Gott:

Torkade äppelklyftor
Torkad ananas
Torkad melon

Helt okej:

Torkad papaya
Torkade jordgubbar

Inte gott:

Torkade aprikoser

I torsdags när jag var och handlade på Wallinders (Nu har jag handlat där tre dagar i rad, vad är detta? Är det på Norrstrand man ska ställa sig i bostadskö kanske?) så köpte jag förutom alla de saker jag egentligen skulle ha med mig hem även en påse torkad frukt för att ha något att sitta och gnaga på under kvällen. Idag hittade jag den i skafferiet och helt plötsligt förstår jag inte hur jag kunnat leva ett helt liv utan torkade äppelklyftor. Det är sjukt hur gott det är alltså. Nästan bättre som godis än choklad (vilket säger en del...). Jag är helt såld alltså.

Kommentarer
Postat av: Helena

Torkad frukt är bäst, även om din lista har vissa allvarliga brister. Jag menar, torkade aprikoser är bäst (fast bara ekologiska osvavlade) medan äppelgrejerna inte imponerar ett dugg på mig.

2010-02-07 @ 20:59:46
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0