Spex!

Gymnasiet jag gick på har en lång (närmare bestämt 50 år i år) tradition av teater/musikaluppsättningar med skämtsamma inslag. Närmare bestämt det årliga spexet. I år går jag ju dock inte på skolan längre, men som tur är så har de även kvällsföreställningar av det hela. Eftersom några vänner dessutom är med i produktionen och inblandade på olika sätt så var jag ju tvungen att gå dit och titta i några andra goda vänners sällskap.

dit och titta är precis rätt ord förresten och jag är ytterst tacksam att Maja sedan skjutsade hem mig, för det är inte promenadväder ute. Hur som helst så var det hela jättekul och jag har haft en mycket trevlig kväll, som nu ska avslutas med lite sömn. Sovmorgon på det hela imorgon dessutom och jag känner att mitt liv är rätt så trevligt!

Kommentarer
Postat av: Sam

Det är Sundsta som har en så förnämlig historia, vad jag minns gick du på Älvkullen. Nehehehe



2010-12-16 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0