S... s... sol?

Vaknade för en liten stund sedan och kunde till min stora förvåning konstatera att det var ljust i rummet. Det har nog inte hänt på år och dagar (eller i alla fall inte sedan föregående helg...). När jag vaknar om morgonen brukar det nämligen fortfarande vara becksvart ute.

Nu förundrades jag i alla fall en smula över hur fint allting blir om man bara lägger på lite snö och solljus. Att det sedan kanske inte går att förmedla med ett kort taget av liten digitalkamera som börjar få ett par år på nacken, genom fönstret och av en hobbyfotograf är dock en annan femma. Men mysigt att vakna till detta var det hur som helst!

Nu ska jag dessutom se om jag kan ta mig i kragen och göra något änn mer drastiskt, nämligen ta en promenad in till stan i detta underbara väder. Det må låta drastiskt och överambitiöst, men jag tror att det skulle kunna vara trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0