Önskar mig...

...en vecka ledigt. Helst mellan idag och imorgon.

Förutom heldag på jobbet har jag idag dessutom hunnit med en fika och till och med en minimal smula shopping på stan. Det sistnämnda i Jespers sällskap och under fikan så fick vi även sällskap av Lovisa. Som jag inte sett på år och dagar! (Eller i alla fall inte några månader... varför ligger inte Frankrike lite närmare?)

Efter det så blev det en kort sväng iväg och träna, en smula tiggande av skjuts mellan morgondagens aktiviteter och ett kidnappande av någorlunda fungerande mobil istället för min som idag råkat ut för allvarliga skärmskador.

Väl hemkommen bjöds jag sedan på middag och efter det så har kvällen, eller den korta bit som återstod av den efter allt det där, fyllts av julstök, då jag av någon anledning fått för mig att göra i alla fall femtioelva sorters julgodis.

Godiset ska jag för övrigt fortsätta med nu, innan jag hoppar in i duschen och sedan vidare i säng, eftersom jag ska upp till jobbet en sväng även i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0