Odlar skägg.

Helskägg kanske det inte blir, men en god bit på vägen är jag allt! Har orangea fjun över hela ansiktet, men mest runt hakan sådär. Väldigt plötsligt kom det också, detta skägg, men det kanske är så det går till i de skäggigas värld? Jag vet inte, för jag har liksom aldrig känt mig delaktig i den förut.

Att jag nu har skägg kommer sig förövrigt av precis samma sak som är anledningen till klösmärken på både armar/händer och på baksidan av ena låret. En väldigt gullig liten herre vid namn Simon. Klösmärkena kom till när jag försökte klappa honom trots att han var på bushumör och att han fäller något så enormt och fick för sig att kura ihop sig precis vid mitt ansikte när jag låg i soffan är anledningen till skägget.

Nu ska jag se om jag inte kan hitta en såndär roller, klädvårdsrulle eller vad det nu heter, så att jag kan håra av mig lite och sedan blir det en sväng till gymmet och förmodligen en promenad/joggingtur väl där (eftersom det är för snöigt för att faktiskt ta sig för sådana projekt utomhus).

Så otroligt... fånigt.
Men... vad gör man väl inte när snön ligger vit.


Kan ju alltid passa på att göra något åt (de ickeexisterande...) magmusklerna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0