Jisses...

Jag har nog fått aningen för lite sömn. Pigg är jag då rakt inte i alla fall. Det är i sådana lägen man inte riktigt orkar handskas med akuta problem som uppstår. Mikrovågsugnar som inte fungerar till exempel. Det gjorde nämligen inte vår sådana när jag inte orkade koka te utan tänkte värma lite från igår. Så istället fick jag springa ned i källaren, till mikron som av någon anledning bor i pannrummet (?) för att värma mitt te. Nu i efterhand inser jag att jag nog kanske sluppit lindrigare undan om jag faktiskt helt sonika ställt mig och kokat det där teet...

Kommentarer
Postat av: sundinska

Ville bara skriva och önska dig ett roligt nyårsfirande! Och ja, GOTT NYTT ÅR! var det visst också.. ;)

2010-12-31 @ 14:01:04
URL: http://solagast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0