Det där med att packa är inte så enkelt

Återträffen med bloggen blir inte sådär väldigt långvarig. Imorgon åker jag nämligen till Stockholm med ett gäng kompisar (eller ja, några är redan där och några kommer på fredag så under själva åkandet blir vi nog inte något stort gäng). Det blir en långweekend (onsdag-söndag) i skärgården och säkerligen även med en del turer in till stan också (där vi dessutom har övernattningslägenhet att tillgå om det skulle vara så).

Har inte haft någon aning om vad vi ska ha för oss i hufvudstaden, men efter att ha smsat Yi och Jesper för råd angående packning så drar jag slutsatsen att vi ska:
  • Bada (Jesper propagerade för badkläder)
  • Shoppa (Yi tyckte inte att överdrivet mycket kläder var nödvändigt)
  • Se på film (Även om jag tyvärr inte har några att packa ned)
Nu är jag fortfarande inte så mycket klockare angående vad jag borde packa, och att packa för resor inom Sverige är ju dessutom sjukt svårt (man måste ju vara beredd på allt från snöstorm eller en dag på beachen till en utekväll på någon fancy klubb) men jag har i alla fall slängt i en tvätt så att jag har något att välja på när jag väl kommer mig för att dra fram en väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0