Skulle kunna somna stående

Idag har en hel hög med folk börjat skolan, men däribland icke jag. Trots det är jag nu, redan innan klockan tio, helt och hållet utpumpad och vågar inte ens sluta ögonen av rädsla för att jag ska falla i omedelbar sömn.

Vad som har varit så otroligt ansträngande kan jag inte sätta fingret på, men jag gissar att det är kombinationen av aktiviteter som pågått hela dagen. Upp tidigt för möte med jobbcoatch och efter det promenad in till stan för att möta upp Maja och skaffa oss bil som sedan användes flitigt under dagen. Det blev en tur hem till henne för att äta lunch och sola vid poolen, en tur till Örsholmen för att äta kakor och sola på stranden och slutligen en tur ut till Forshaga där vi pysslade i stallet var ute och red en sväng. Efter det drog vi hem till Maja igen och åt tacos och sedan promenerade jag hem och hamnade här (vilket dock troligtvis inte blir långvarigt eftersom jag redan längtar efter sängen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0