Nu är det snart mat här.

Och jag har egentligen inte något intressant att skriva. Så att blogga idag känns dömt på förhand till att misslyckas. Men å andra sidan; hur skulle jag kunna låta bli?

Har hur som helst spenderat hela dagen med Maja. En tur ut till stallet, en tur in till stan och så en massa lungt slappande (och även lunch, som hennes lillasyster så snällt bjöd på) hemma hos henne mellan varven. Efter allt det där lungna slappandet är jag emellertid helt slut men ska se till att få i mig lite energi i form av middagen som strax står på bordet så att jag orkar hålla igång hela kvällen också. Planen var att gå ut och supa ett par i förhand utvalda offer under bordet, men då offren av någon anledning (...) backade ur så blir det nu helkväll hemma hos Samuel istället. Trevligt värre (hoppas jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0