Nackdelen med torsdagar...

...är att folk ska upp igen på fredag morgon.

Nyss hemkommen från Madde där vi grillat ikväll. Kände inte riktigt för att krypa till kojs det första jag gjorde när jag kom innanför dörren men å andra sidan börjar jag faktiskt bli ganska trött. Hur som helst har kvällen varit fantastisk. Förutom att solens oväntade uppdykande gav guldkant åt tillvaron och att Madde har en otroligt söt liten fyramånadersvalp som ränner omkring i huset så kändes det bra att hinna träffa folk lite innan de åker. Att det blev en grillkväll till innan sommaren är till ända kändes också trevligt och att världen är full av så otroligt fina människor som de där filurerna jag tillbringat kvällen med känns helt underbart.


Bild tagen: Genom glasvägg.
På: skrattande människa och människa som försöker att inte skratta.
I: ovanligt fenomen kallat solljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0