Lugn dag

För att kompensera för att jag hade fullt upp igår har dagen än så länge spenderats hemma, där det tagits det väldigt lugnt. Det mest ansträngande jag gjort hittills var nog att slänga ihop en avocadosoppa (som faktiskt blev riktigt god!) eller att gå ut och hämta posten. Annars har jag mest suttit med näsan i en bok, klistrad framför tv eller datorskärmen eller druckit te (nu måste alla bli sjukt förvånade va?).

En annan sak som jag hunnit med när jag inte haft så mycket bättre för mig är att konstatera att jag, efter att ha träffat en före detta pojkvän i helgen, insett att jag fortfarande har en massa känslor för honom. Allt som jag var så trött på innan det tog slut, som att vi aldrig hittade på något eller att han inte riktigt verkade lägga märke till mig längre var ju sånnadär saker som inte märktes när vi gick och tog en fika. Så från och ha gått och tyckt att det, även om det är sorgligt att det inte funkade längre, var bäst att det blev som det blev så saknar jag honom just nu riktigt ordentligt och börjar nästan önska att saker och ting vore annorlunda. Riktigt frustrerande eftersom jag vet att det inte kommer hända.

Som tur är har jag nu i alla fall rätt bråttom iväg till stallet, där jag förhoppningsvis får en chans att komma på andra tankar om jag nu lyckas ta mig dit utan att bli dränkt utav regnet som faller ned här utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0