Lång bussresa

Vid tio imorse lämnade bussen (punktligt och bra, till skillnad från förra bussresan jag försökte genomlida) busstationen i Karlstad med destination Stockholm. I sista minut fick jag dock reda på att Linnea övergivit oss till fördel för tåget men å andra sidan så kom Yis mamma förbi med hennes Mac, för vidare leverans till Yi, så jag och Samuel klarar oss riktigt bra här på bussen (som lämpligt nog har internet ombord).

I skrivandets stund har vi suttit på bussen i två timmar och 40 minuter och har en timme och 40 minuter framför oss. Jag har avverkat 67 sidor i Dan Browns I cirkelns mitt, förtärt en och en halv chokladbit, har fyra olika bagageenheter med mig (axelremsväska, datorväska, påse med kudde i samt en större väska nere i bagageutrymmet under bussen) har hunnit kolla läget på facebook, konstatera att vädret ser ganska grått ut samt börja längta fram till destinationen.
Reselitteratur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0