Har återigen en dator i knät

Nu var det att länge sedan jag bloggade, men jag har faktiskt (hur otroligt det än låter...) haft annat för mig.

Som att:
  • Hjälpa pojkvännen att flytta.
  • Sitta och mysa framför diverse filmer och ett och annat tv-spel i en högst provisorisk soffa (byggd av stolsdynor och kuddar) på golvet i pojkvännens lägenhet.
  • Låtsats att det faktiskt är lite sommar och grilla med mor och yngsta lillebrodern (den andra brodern drog pappa med på veckoseglats på de sju haven).
  • Träffa min jobbcoach och diskutera en massa oväsentligheter.
  • Gå på stan en smula.
  • Försöka ta tillvara på de ynka solstrålar som faktiskt kikat fram då och då genom att sitta ute och läsa (mamma kom hem med en hel hög böcker från akademibokhandeln häromdagen, då steg hon högt i aktning!)
Och nu senast:
  • Kika in hos mormor för en kopp te och lite fika på väg hem från pojkvännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0