Gömmer mig bakom dataskärmen

Sitter hemma hos Maja och tittar på någon skräckfilm om spindlar som muterar och blir gigantiska. Därav bloggandet... För har jag en liten laptop i knät kan jag alltid titta på den när filmen blir för vidrig.

Annars idag så har jag mest spenderat tid ute i regnet. Och stundvis faktiskt i uppehållsvädret som överraskade oss alla en stund mitt på dagen. Har varit med familjen på Lillerud, tittat på hunduppvisning och kaninhoppning, köpt närodlade grönsaker och närproducerad ost, fikat och klappat djuren. Hunduppvisningen var något av det roligaste jag sett på länge, ett frestyleprogram där en sjukt duktig pudel med tillhörande matte gestaltade ett rymningsförsök från ett fängelse. Och efter att ha varit ute så mycket känner jag mig nu dessutom berättigad att bara sitta i en soffa framför tvn hela kvällen med vännerna. Inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0