Fotosession i mariebergsskogen

I morse satte jag mig (trots gårdagens motvilja mot dylika färdmedel) på cykeln och trampade iväg mot mariebersskogen där jag mötte upp den sköna Helena (okej, jag vet, betoningen blir fel, men ändå) för att gå runt och titta på djuren.

Måste erkänna att vi betedde oss ungefär som ivriga sjuåringar när vi sprang runt och hälsade på alla söta små djur, klappade på några av dem och fotograferade de flesta (tills mitt kamerabatteri dog i alla fall).

Det mycket trevliga sällskapet samt favoriten bland ulltottarna vi fotade.


Från vänster: Kaniner, Minigris, Undulat (ifall någon skulle undgå att känna igen dem)


Vi hittade även en söt ponny som stod och betade så fint under en gammal ek


Får (need to say more?)

Sen åt vi även glass innan vi vandrade in till stan igen, men vid det laget var min kamera död och jag fick ingen chans att fotografera de vackra (och mycket goda) skapelser vi beställde in.

Kommentarer
Postat av: Helena

Fint fint fint. Särskilt getterna & fåren, såklart. Bäst.

2010-08-10 @ 22:11:30
URL: http://implodera.blogspot.com
Postat av: Helena

Eller du är ju bättre än getterna. Men du, vi glömde att åka linbana! Vad besviken jag blev nu när jag kom på det.

2010-08-10 @ 22:13:19
Postat av: amanda

Ja, vid linbanan gjorde vi ju en stor miss! Får skylla det på alla dedär barnen!

2010-08-10 @ 23:57:59
URL: http://litenpandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0