Det är så frustrerande!

Hela dagen har jag känt mig så rastlös, har velat komma iväg och träna, men det enda som har blivit av är en promenad. Var faktiskt förbi F&S en sväng och köpte ett nytt träningskort, men någon träning blev det av någon anledning inte. Dels var det inte så många roliga pass som gick och dels, vilket väl är den största anledningen, så håller jag på att hosta lungorna ur mig. Tror inte resten utav medlemmarna (eller jag själv heller för den delen) hade uppskattat om det plötsligt legat ett par sönderhostade lungor på golvet och även om jag faktiskt hade fått för mig att göra ett strongt försök att placera dem där (på golvet alltså) så känner jag på mig att mamma skulle ha hindrat mig med näbbar och klor om jag ens nämnt det.

Så istället har jag under dagen knaprat halstabletter, ätit någon slags tabletter mot hosta som hittades längst in bland en miljon andra askar med tabletter i garderoben (nu när apoteksmonopolet är upphävt planerar vi nämligen att starta eget här...) och framför allt druckit litervis med honungsberikat te. I detta nu gör jag faktiskt det sistnämnda, samtidigt som jag bänkat mig framför Åter till Cold Mountain och håller tummarna för att jag ska må bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0