Väldigt trevligt besök!

För ett par minuter sedan så tittade en kompis förbi. En väldigt trött kompis. En tjej som ska upp runt fem imorgon för att åka till Göteborg. En människa som stannade i ungefär en halv minut. En stackars varelse som tänkt sova för flera timmar sedan.

Jaha? Nödvändigt? tänker säkert min stora läsarkrets nu...

Men det vill jag ändå påstå att det var! Anledningen till att hon kom förbi var nämligen att hon skulle hämta en bunt papper som jag mer än gärna blev av med. Det är svårt att föreställa sig hur tjock en bunt papper blir redan efter tiotalet sidor och hur många buntar man än kommer över så blir man lika förvånad varje gång. Denna bunt var runt 40 papper tjock och nu när jag äntligen överlämnat den i trygga (?) händer så känner jag att en tyngd lyfts från mina axlar. Både bildligt och bokstavligt talat.

Kommentarer
Postat av: Madde

Underbart :D

2010-04-27 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0