Usch och fy.

Sitter i en instängd datasal, med hemskt konstgjort ljus, folk som pratar sådär jobbigt högt, en akustik som förstärker alla jobbigt höga ljud och absolut noll motivation att plugga. Tänk vad härligt det hade varit att sitta ute i solen istället!

Jag har i alla fall bara två lektioner kvar och sedan ska jag bege mig hemmåt och sätta mig ute i solen ett tag. Det låter väl inte så tokigt? I och för sig är de två lektionerna en aldeles för lång filosofilektion som börjar om aldeles för länge och sedan en fysiklektion (och för er icke insatta kan jag berätta att fysik är hemskt...) och jag betvivlar inte att även datorn kommer sitta ute i solen när jag väl kommit hem så att jag kan plugga lite.

Usch vad jag känner mig omotiverad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0