Så ska det låta

Efter att ha cyklat iväg i blåsten i eftermiddags hamnade jag i en verkstad med mina projektarbetsvänner. Där borrade jag bland annat fram en hög metallspån, storleksmässigt i klass med Kebnekaise, kapade stänger med en livsfarlig armkapningsmaskin, fick skjuts på en sparkcykel runt på ett öde och nedsläckt lager, drack vaniljte och hittade de häftigaste toalettdörrshandtag jag någonsin sett. De lyste grönt när toaletten var ledig och rött när den var låst. Otroligt fascinerande!

Nu kom jag precis hem i tid för att äta tacos framför programmet som går här hemma (eller vart än mina föräldrar nu befinner sig en fredagskväll) i princip varje fredag; Så ska det låta. Bland annat den där norrmannen som vann melodifestivalen förra året är med och jag kunde inte låta bli att fastna för låten Sometin' Stupid som de sjunger just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0