Ostrukturerat?

Baka kladdkaka hade jag tänkt att göra ikväll. Tänkt alltså. Först ska jag bara städa lite. Och kanske slänga i en maskin tvätt. Och så funderar jag på att åka och dansa ikväll också. Fast det hinner jag nog kanske inte. Inte med sådan marginal att jag kan göra det utan att känna mig otroligt stressad, vilket jag för tillfället försöker undvika så gott som det går. Det kanske blir en promenad, i regnet, istället? Vi får se.

I vilket fall så gissar jag att jag kommer stå här och baka kladdkaka klockan elva ikväll efter att ha hunnit med ungefär hälften av vad jag tänkt göra (vilket innefattar en del plugg, att laga kvällsmat, att möjligtvis även äta kvällsmaten och lite annat smått och gott) och sucka över att jag inte kan planera bättre.

Att jag ligger här och fryser nu är ju inte heller så välplanerat. I vanliga fall brukar jag försöka skjuta upp det tills jag är med Christoffer, då han brukar vara sådär otroligt söt och värma mig. Men nu befinner han sig alltså inte i närheten och att frysa är plötsligt inte det minsta roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0