Nu är det fanimej vår!

Snön ligger förvisso delvis kvar, men även den håller ju på att smälta bort och jag inser att våren är på ingång här i vårat frusna land:
  • Lillebror hittade utslagna snödroppar i trädgården förut.
  • Jag har kunnat sitta ute i solen och värmen (!) och läsa hela eftermiddagen.
  • Jag har massor utav vårkänslor (Eller va? Varför säger man så? Jag hade väl varit lika lycklig och kär även om det hade varit någon annan årstid?)
  • Jag har haft fönstret öppet hela dagen och rummet är fortfarande inte iskallt.
  • Jag har bytt till sommardäck på bilen (finns det något ultimatare vårtecken?)


Kommentarer
Postat av: Coffa

Har du inte tummen mitt i handen alltså? där ser man =)



Sicken tur att inte bara en av oss är kär och lycklig då =)

2010-04-03 @ 02:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0