Jag har världens problem!

Jag kan nämligen inte gå och lägga mig... för mitt nymålade nagellack är inte torrt än.

Det är verkligen oerhört förfärligt!

För att kunna handskas med detta ohyggliga problem sitter jag här och fördriver tid istället. Dels så dämpar det ju min ångest över detta världsproblem lite och dels så får ju faktiskt naglarna en chans att torka lite. Smart va?

Så just nu sitter jag och lyssnar på musik. Bland annat en outsägligt fin låt som Elin skickade till mig i somras efter att vi varit ute en natt och promenerat på kyrkogården, blivit kolossalt myggbitna och suttit i varsin gunga utanför någon förskola och diskuterat bland annat värdspolitik (eh? killar...) och bra musik. 

Så lyssna vettja: Face Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0