Godmorgon!

Nu har jag suttit hemma hos Madde i en sådär tre och en halv timme med mina projektarbets-vänner. Börjar bli ruskigt trött och ganska hungrig och inser att det kanske snart är dags för en lunch(brunch?)-paus.

Vad gör vi då? Jag sitter och bloggar. Maja sitter och pratar i telefon. Adam står mest och ser förvirrad ut. Maddes lillasyster och dennes vän underhåller oss med sång från övervåningen och Madde själv står i köket och diskar. Till vårt försvar måste jag dock säga att vi fått en hel del gjort också, men nu börjar somsagt orken tryta.

Funderar på att stänga ned datorn (för mycket strålning är väl aldrig bra?), ge upp skrivandet för stunden och se till att få lite lunch i mig. Men först ville jag ju bara att hela världen skulle få veta vad duktiga vi varit idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0