Emigration nästa...

Jag trodde att sommarn var på ingång. Men jag insåg just att jag har väldigt fel. När jag vaknade imorse var hela världen vit. När jag gick ut så slog snön emot mig i form av stora flingor. Det var inte långt till gråten vill jag lova.

En stackars snöig buske utanför dörren

Nu ser jag inget annat alternativ än att råna en bank och emigrera till något varmare ställe. Australien ska vara trevligt har jag hört. Eller kanske Sydamerika? Det ska ju tydligen vara billigt att leva där dessutom.

Kommentarer
Postat av: sundinska

Jag vill emigrera till Kanada! Jag tror dock att du har lättare att komma in i landet pga av din låga ålder, men när du väl är där så kan du ju adoptera mig?? :)

2010-04-21 @ 17:47:34
URL: http://solagast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0