Effektivt uttnytjande av helg

Varför är de inte lite längre, de där helgerna? Kan inte förstå detta. (Känns som att det är det återkommande ämnet i min blogg varje söndag... hmm...)

Denna helg har i alla fall utnyttjats effektivt. En mysig fredagsförmiddag med den där trevliga pojkvännen, följt av en jäkla massa projektarbetande inledde helgen. Sedan blev det lördag med massor av shopping på stan, först med mamma och sedan med Madde. Hittade både snygg klänning och jacka i vitt och nu vill jag köpa exakt samma plagg fast i svart också. Men förutom att jackan inte fanns i svart (har ni hört något så dumt?) ville min mor av någon underlig anledning inte sponsra det...

Efter att ha vinkat av mamma inhandlade jag och Madde diverse presenter till Yi, som vi sedan spenderade hela kvällen hos. Kinesisk middag som vi med lite (eller ganska mycket...) hjälp lyckades laga. Mysigt värre.

Idag fortsatte projektarbetandet och sedan tog jag igen all den där träningen som jag inte hunnit med i veckan genom att promenera iväg till friskis och köra ett par pass där. Och nu ska jag avsluta hela helgen med en kopp te och lite vånda över morgondagen (det är ju måndag herregud!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0