Bonjour!

Jag tänkte ilustrera ämnet jag har just nu med en bild. Undrar jag om någon kan gissa vad det är för ämne det gäller? Som ytterligare ledtråd kan jag nämna att det är mitt absoluta favoritämne, alla kategorier... Finns ingenting jag längtar efter mer än måndagarna, så att jag äntligen kan få ha detta fantastiska ämne. Sitta instängd i en urtristsal i flera timmar och rabbla totalt meningslösa verb och repetera gramatiska formler. I och för sig i trevligt sällskap, men det är å andra sidan det enda possitiva jag kan komma på.

Le drapeau tricolore.

Kommentarer
Postat av: Helena

Bloggade du på lektionen? Kära någon, jag gjorde Y ou en, Quel mot français, Pronomens relatifs och Pronomens possesifs. Enbart. Hela lektionen. Så sjukt ambitiöst av mig! Jag loggade inte ens in på facebook. Det är nästan så att jag blir lite orolig över mig själv.

2010-04-19 @ 20:25:25
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0