Utfyllnad.

Pappa har en hel del bra skivor i bilen. Bland annat Lisa Miskovskys Fallingwater som ständigt sitter i skivspelaren när jag är ute och kör numera. Mycket bra låtar som är kul att sjunga med i (när jag är ensam i bilen vill säga...). Idag var dock min far inte så glad på mig, för när jag körde hem inatt satt jag nämligen och lyssnade på ovan nämnda skiva på högsta volym...

Nu tror väl alla att jag ska säga att jag var så ouppmärksam på grund utav allt headbangande (eller kanske inte...) och sjungande så att jag körde på någon pensionär på vägen hem, men sådana brukar ju faktiskt inte vara ute mitt i natten, så jag måste göra er besvikna.

Nej men pappa kom just in (efter att ha startat bilen för att åka ned på stan) och klagade högljutt över chocken han fått när han vred om tändningslåset och musiken började dåna i hela bilen. Vaddå stänga av musiken innan man stänger av bilen? Det är väl onödigt? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0