Nu kan jag konstatera att jag är bloggberoende...

...för nu har jag nämligen skaffat ytterligare en blogg!

Dels är det för att e-postadressen jag har registrerat denna blogg på inte längre existerar, och då vet jag inte hur länge till det kommer gå att använda denna. Dels är det för att jag kände mig väldigt kreativ och ville göra ytterligare en design, men inte hade hjärta att ta bort min underbara rosaprickiga design här. Och dels är det nog för att denna blogg mest känns som ett ställe där jag skriver om vad som hänt under dagen osv, vilket väl mest riktar sig till mig själv och folk jag känner. Så då kan jag ju inte gärna ange denna adress när jag kommenterar andra bloggar osv. (Vilket jag finner stort nöje i att göra, ytterligare bevis för att jag börjat bli beroende av bloggvärlden.. haha)


Men jag lär fortsätta att skriva på båda. Kanske till och med kan skriva i lite olika stil, sådär som vår svenska C lärare pratar om. Vi får väl se. Här är den i alla fall och nu senast har jag skrivit om hur jag, efter att jag råkat glömma att jag nog borde varit i skolan i alla fall någon halvtimme idag, spenderat min fredagseftermiddag på stan med hela gänget. Mycket mysigt! ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0