Nu hade jag tänkt...

...skriva ett långt och innehållsrikt inlägg med massa symboliserande bilder om gårdagen. Hade nämligen en jättemysig franskkväll hemma hos Emma.

Men gissa vad som hände? Jo, det har jag redan beklagat mig över på facebook! (ni får gärna kommentera alla mina facebooksstatusar förresten, så att jag får känna mig viktig och cool!) Infogar skärmdump här så att ni får se hur illa läget är! Men när jag hittat USB sladden (gissar att den är nere i källaren) så kommer gårdagen upp i bilder på facebook i alla fall. Och efter som en bild säger mer än tusen ord så får ni väl gå in där och kolla såsmåningom, så slipper jag försöka vara inteligent och skriva en humoristisk skildring av gårdagen här! Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0