Jag vet precis vart jag vill vara nu...

...och inte fan är det här.

Håltimme är mindre roligt, lång håltimme är total pest. Speciellt när man vet att man bara har en kortkort och dessutom säkert helt meningslös lektion kvar innan man slutar vid fyra. Hade det inte varit för den hade jag ju kunnat vara hemma redan vid 12. Visserligen ensam, men ändå!


Efter lektionen slutat kan jag i alla fall se fram emot en trevlig eftermiddag/kväll. Först blir det lite födelsedagsfirande (gud vad alla passar på att fylla år nu!) och sedan blir det en sen tur till stallet, vilket känns som att det vart alldeles för längesedan sist nu. Har jag tur kanske jag till och med hinner hitta på någonting efter det, även om jag knappast lär vara hemma och fit for fight igen före halv tio eller något sådant. Men har man sovmorgon så har man ju!


Kommentarer
Postat av: Helena

Det här är den rätta tiden att fylla år!

2009-09-22 @ 18:20:21
URL: http://implodera.blogspot.com
Postat av: Madde

jag håller med Helena :D

2009-09-22 @ 19:20:09
Postat av: Madde

jag håller med Helena :D

2009-09-22 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0