Jag kan vara snäll, bland!

Mamma brukar ju säga att jag och brorsan är helt bedrövliga, som sitter och chattar på msn när vi sitter typ 4 meter ifrån varandra (dock oftast på olika våningsplan) men så snäll som jag precis var så kan hon ju inte ha myckat att invända? Inte ens den minsta lilla förolämpning idag. Vad har hänt med den lilla krabaten som jag ständigt trakaserade (och som ständigt irriterade mig?) när jag var yngre?


Amanda säger: So you did get the compjuuutah at last?
mr.Death säger: yesh! :D
Amanda säger: there is some tea now, du vilja ha?
mr.Death säger: yay
Amanda säger: mit hojning?
mr.Death säger: ja :D
Amanda säger: :D
Amanda säger: i'll get some for you then
mr.Death säger: YAY :D
mr.Death säger: tack :D

Infogar bevisen för att jag idag är en riktigt god människa här. Och dendär filuren som inte heter Amanda är ju då alltså lillebror, för den som inte fattade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0