Fy på mig!

Idag har Amanda inte varit i skolan alls. Inte har hon pluggat fysik heller. Illa!

När jag skulle vara i skolan så hade jag faktiskt en tandläkartid, vilket jag ser som en fullt gilltig orsak att utebli från ett par lektioner sådär. Och fysiken ja... Den skulle ju pluggas på. Men jag har gjort en massa andra saker istället! Som att gå ut och springa (owmajgad!), plocka ur diskmaskinen, städa mitt rum och somsagt gå till tandläkaren. Och man kan ju inte vara hur duktig som helst under en dag. Då blir det lite väl mycket av det goda.

Nu ska jag dessutom vara duktig ännu en gång och göra lite muffins eller något sådant!

Dagens låt: Face Down (acoustic) - The Red Jumpsuit Apparatus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0