Beslutsångest!

Hur ska jag göra imorgon nu då? Jag vet fortfarande inte. Det är ju fest på glada ankan imorgon kväll och jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska gå eller inte. Fick just höra av Anna att det går att köpa biljetter direkt i dörren dessutom, så det kanske blir till att vänta tills i sista sekund och inpulshandla? Ena sekunden låter det som en jättebra idé andra sekunden inte.

Det som talar emot:

  • 0830-1630 varav 265 minuter svenska på torsdag kommer vara svårt nog att uthärda även om jag inte varit ute hela natten.
  • Mitt bankkonto är redan länsat efter två månader utan studiebidrag.
  • Det händer en massa annat i veckan som jag också ska hinna med och helgen är för fullspeckad för att jag ska hinna ta igen mig då.
  • Jag kommer redan vara helt slut efter en dag i skolan och en eftermiddag i stallet.
  • Jag har, förutom några få undantag, ingen aning om vilka fler som ska dit.

Det som talar för:

  • Det kan säkert bli jäkligt kul.

Hmm... känns som att listan emot borde tala sitt tydliga språk, men jag vet inte jag. Får väl se hur det blir imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0