Åh, så mycket som har hänt.

Så därför har jag inte riktigt hunnit med bloggandet. Vad är detta? håller bloggberoendet på att sakterligen släppa? Nää, det tror jag inte. Möjligtvis håller det på att sjunka tillbaka till en vettig nivå.

Vad jag har då haft för mig de senaste dagarna som hindrat mig ifrån att blogga?

  • Klassfest med 80-tals tema ute i skattkärr, skojjigt värre!
  • Flera turer på stan (åh, höstkläder, stickade tröjor, så underbart!)
  • Några timmar i skolan lite sådär ibland
  • Kulturnatt nere på stan (fått se Yi spela fiol, yeah!)
  • Lite tid framför tvn (mestadels framför Martins tv dock, min känner sig nog lite övergiven nu, stackare.)
  • Totaldemolerat halva stan i ett försök att lära mig köra släpkärra (eller inte, det gick faktiskt riktigt bra)
  • Fika och viktiga disskutioner (haha...) nere på stan.
  • Nattpromenader och massor av te (och ännu fler viktiga disskutioner så)
Och nu ska jag till Grums och bygga på morbrors hus, ha en trevlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0