Upplysningar...

Sitter på biblioteket vid en dator jag snart ska överge. Tar motvilligt upp en bok ur väskan. Försöker förtvivlat överföra informationen om det svenska 1600-talet och det europeiska 1700-talet från boken och in i mitt huvud. Misslyckas. 

Intresset för det europeeisk upplysningslitteratur avtar, intresset för vad som händer på det världsomspännande internetet tilltar. Boken ligger tyvärr bortglömd någonstans men jag ska vara stark, jag ska läsa lite i den innan det är dags att dra iväg mot samhällskunskapen. Jag vet ju att jag kan återgå till alla interessanta händelser på internet under den lektionen istället. Om det överhuvudtaget blir någon lektion vill säga...  

Kommentarer
Postat av: pernilla

neeeeeeeeeej, fint ju! :D fast inte tillsammans då om du trodde det! ;D

2009-10-20 @ 23:08:14
URL: http://pernillatanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0