Storhandling!

Letade igenom frysen förut, efter blåbären som jag var säker på fanns där. Men nej, de var tydligen försvunna och uppätna sedan länge så istället fick jag skynda mig iväg till konsum (vilken tur att det finns närbutiker!) innan de stängde. Men som bekant så går det ju inte att kila iväg till affären och bara köpa något lite snabbt sådär.  

Mamma ville ha lite frukt åt lillebror, pappa behövde tydligen en ananas till någon hittills okänd maträtt och när jag ändå var där kunde jag ju lika gärna köpa lite mango att kompletera blåbären med (vi tänkte nämligen smoothies till den traditionella fredagsbrunchen imorgon),(vilket för övrigt var i princip det enda som blev tänkt under fysiklektionen förut...),(förutom clementiner är jag nog lite smått beroende av parenteser...),(är mango och blåbär förövrigt gott i smoothies?!),(jag hoppas det!).


Kommentarer
Postat av: pernilla

är tingvalla fjortisskola? :c då vill jag fan inte gå där längre! :o

2009-10-23 @ 21:43:54
URL: http://pernillatanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0