Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förut...

Jag var på friskis och svettis!

Jag har sagt så länge att jag ska följa med dit... någon gång... någon annan gång... och likväl har det aldrig blivit av. Men idag när skoldagen var över och vi var påväg ut i friheten, diskuterandes Lovisas kvällsplaner så halkade vi in på ämnet träning, vilket ju är så otroligt tråkigt att utföra själv. Helt plötsligt hörde jag mig själv säga att det kanske vore roligt att följa med till friskis och svettis ändå vilket slutade med att både jag och Emma lite senare på kvällen befann oss på ett jympapass medel i sällskap med Lovisa. Riktigt skojjigt måste jag ändå medge att det var och nu sitter jag här och överväger att skaffa någon slags tiogångers-kort och haka på dylika aktiviteter flera gånger.

Vem vet, jag kanske till och med skaffar sådandär... vad heter det? kondition?


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, jag funderar också på lite friskis & svettis. Seriöst. Det verkar ganska bra ju.

2009-10-16 @ 18:07:32
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0